Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Namaskar Express. Meer weten? Ontdek meer
vamika
20 jun 2026 om 21:17
It was super delicious
A
12 jun 2026 om 21:36
Heerlijk en goed verzorgd
Mira
11 jun 2026 om 21:26
Kip curry was het enige dat enigszins lekker was. De rest van de bestelling was zeer teleurstellend. We hebben de garlic naan en rijst moeten weggooien, omdat het proefde alsof het 2 dagen oud was en niet vers. Wij zullen hier niet meer bestellen.
Bushra
8 jun 2026 om 8:25
The food was delicious and was packed very good. Also received salad as complimentary extra.
Sander
2 jun 2026 om 22:20
Lekker eten vriendelijk personeel
Amar
31 mei 2026 om 21:06
het eten was ok, ik heb hogere verwachtingen van Namaskar en de naans waren echt een stuk minder dan ik van hen gewend ben. Wellicht is dit het niveau van Namaskar en door de nieuwe indiase aanwinsten kunnen ze niet mee in de kwaliteit.
Ali
31 mei 2026 om 0:35
I've ordered here several times now and the food has been excellent each and every time. I've always opted for going to pick up my food than wait for them to deliver considering I live relatively close so I can't comment on delivery time.
Claudia
30 mei 2026 om 19:47
Onion Bhaji's beetje verbrand. De rest smaakte lekker.
Rina
23 mei 2026 om 20:16
Alles was super lekker en meer dan voldoende. Mijn Indiaas eten besteld ik voortaan hier
Maurice
17 mei 2026 om 12:22
Bezorging was 2 uur te laat
Marga
16 mei 2026 om 22:14
Het was erg lekker allemaal, we hebben genoten, Hartelijk bedankt! Jammer dat de bezorging erg laat was, ik had vroeg genoeg besteld. Toen ik erover belde was het moeilijk te verstaan omdat er engels werd gesproken. De bezorger was erg vriendelijk.
Na
12 mei 2026 om 20:14
Duurde 80 min totdat we het binnen hadden. Eten was smaakloos, verbrand en niet vers bereid. Het geld niet waard. Jammer!